MEDDIG LEHET EZT EGYEDÜL CSINÁLNI?
HÉTKÖZNAPI VÁLLALKOZÁSOKBÓL
KIEMELKEDŐ TÖRTÉNETEK
Ingyenes webinárium élő kérdezési lehetőséggel
2025.01.18. 09:00

Néha a legerősebb döntés az, hogy elismerjük: szükségünk van támogatásra.
Vállalkozónak lenni gyakran azt jelenti, hogy mindenért te vagy a felelős és közben ott van a belső nyomás, hogy mindig jobbat, többet, gyorsabban hozz létre.
De őszintén, meddig lehet ezt egyedül csinálni? Meddig lehet úgy fejlődni, hogy közben nincs, aki segítsen, tanácsot adjon, vagy megkönnyítse az utad?
A világ legsikeresebb emberei nem egyedül jutottak oda, ahol ma vannak. Mindannyiuk mögött ott áll valaki. Hogyan tudod biztosítani vállalkozásod folyamatos növekedését anélkül, hogy teljesen kiégnél?

A BrandStories Management rengeteg ügyfélvéleménnyel hitelesített, egyedi módszertana sok év szakmai tapasztalat és számos vállalkozó, márka, magánszemély mendzselési folyamata során alakult ki.
Ez a sokszorosan optimalizált módszertan az egyik leghatékonyabb növekedési rendszer, amit valaha láttál. Ezért magabiztosan merünk garanciát vállalni az eredményeinkre.
Csatlakozz a BrandStories Management ingyenes webináriumához!
Miről lesz szó?
• Hogyan tudod biztosítani vállalkozásod folyamatos növekedését anélkül, hogy teljesen kiégnél?
• Hogyan könnyítheted meg a vállalkozásod növekedési folyamatait?
• Miért kulcsfontosságú a növekedési menedzsment egy sikeres vállalkozás számára?
• A probléma és a megoldás ugyanonnan fakad – mi köze a személyiségednek, a valódi történetednek a vállalkozásod növekedéséhez?
• Hogyan ismerd fel, hogy egyedül nem vezet tovább az út?
• Miért fontos, hogy ne csak vállalkozásod, hanem te magad is jól legyél?
• Hogyan léphetsz szintet anélkül, hogy feláldoznád az idődet, energiádat és lelkesedésedet?
Nem, nem úgy, hogy mindig jobbat, többet, gyorsabban próbálsz létrehozni teljesen egyedül…
Tudd meg, hogy mi az a módszer, amivel akár teljesen kezdőként is kiemelkedő szinten növelheted az önbizalmadat, a bevételedet és a szabadságodat EGYSZERRE!
JELENTKEZEK A WEBINÁRIUMRA
Közel vagy a sikerhez! Az úttörő eredmények ott kezdődnek, ahol minden összeér.
A jelentkezés beküldésével elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot valamint a fenti e-mail címre kérem az ingyenes előadáshoz kapcsolódó fontos információkat, a BrandStories Management tájékoztatóit és eDM-jeit.


ISMERJ MEG MINKET!
Szalma-Czagány Alexandra vagyok,
a BrandStories Management alapítója és vezető menedzsere. Stratégiai szemléletfejlesztő, az out of the box gondolkodásmód elhivatott képviselője. Kreatív szakember, mentálhigiéniai prevenció specialista, képzésben lévő pszichológus hallgató.
A BrandStories Management-ben self made vállalkozóknak és tehetségeknek segítek abban, hogy akár kezdőként, kisebb havi összeggel is elindulhassanak a márkaépítés, stratégiai szemlélet és a fenntartható növekedés világában.
A célom, hogy ne úgy tekintsenek ezekre, mint plusz kötelezettségekre, hanem mint eszközökre, amelyek segítenek, hogy magabiztosabbak legyenek, elérjék a pénzügyi szabadságukat és saját kezükben tartsák az életük irányítását.

Olvasnál még rólam?

Szalma-Czagány Alexandra hét éven keresztül volt a legnépszerűbb hazai női magazinok szerkesztője, újságírója.
Számos saját márkát fejlesztett, a nevéhez fűződik többek között az ország első női fesztiválsorozata, a médiadíjas „élő magazin koncepció” vagy a világ első márkatesztelő élményparkja, a BRAND TESTER Élménypark, az ország első virtuális sportmotivációs platformja és fesztiválja, valamint számos ügyfélmárka.
Az elmúlt években kifejlesztette saját stratégiai módszertanát a márkaépítésben, ennek releváns része az önismereti feltárás, a kreativitás és karakterfejlesztés, amelyek végig jelen vannak a menedzsment munkafolyamataiban.
Legfőbb kutatási és gyakorlati területe a sikeres (én)márkaépítés, stratégiai, rendszerszemléletű megközelítéssel, különböző személyiségű és profilú vállalkozókra, magánszemélyekre egyénre szabva.
Szakmai sikereiről olyan üzleti médiák is beszámoltak, mint a Forbes vagy a Médiapiac. Énmárkaépítésről szóló TEDx előadását már több mint tízezren látták és számos szakmai média ajánlotta.

