Ki fog segíteni, hogy megtaláld az utadat a növekedésben, stratégiaépítésben, márkaépítésben?

Szalma-Czagány Alexandra elhivatott képviselője az out-of-the box és a stratégiai gondolkodásmódnak, amelyet a márkaépítés több területén is megvalósít.

Médiaszakember, menedzser, kommunikációs szakértő, kreatív szakember, mentálhigiéniai prevenció specialista, képzésben lévő pszichológus hallgató.

Hét éven keresztül volt a legnépszerűbb hazai női magazinok szerkesztője, újságírója.

Számos saját márkát fejlesztett, többek között a nevéhez fűződik többek között az ország első női fesztiválsorozata, a médiadíjas „élő magazinkoncepció”, vagy a világ első márkatesztelő élményparkja, a BRAND TESTER Park. Ő indította el az ország első virtuális sportmotivációs platformját, az IN THE EVENT sport kihívásokat és a Sportmotivációs Fesztivált.

Az elmúlt években kifejlesztette saját startégiai módszertanát a márkaépítésben, amelynek releváns része az önismereti feltárás és fejlesztés, amely végig jelen van a menedzsment munkafolyamatokban.

Legfőbb kutatási és gyakorlati területe a sikeres (én)márkaépítés, stratégiai, rendszerszemléletű megközelítéssel, különböző személyiségű és profilú vállalkozókra, magánszemélyekre egyénre szabva.

Szakmai sikereiről olyan üzleti médiák is beszámolnak, mint a Forbes vagy a Médiapiac. 2018-as, énmárkaépítésről szóló TEDx előadását már több mint tízezren látták és számos szakmai média ajánlotta.

Megjelenések, média

RIDIKÜL
A siker fokmérői
FORBES
Kitalálta, felállt, megcsinálta
TEDx
Te is lehetnél. Miért nem vagy?
ATV
Énmárkaépítés az üzleti életben
SZABÓ PÉTER
Teremtsd újra a vállalkozásod!
BTL
A hiteles énmárkaépítés nem sprint