Ki fog segíteni, hogy megtaláld az utadat a növekedésben, stratégiaépítésben, márkaépítésben?

Szalma-Czagány Alexandra elhivatott képviselője az out-of-the box és a stratégiai gondolkodásmódnak, amelyet a márkaépítés több területén is megvalósít.
Médiaszakember, menedzser, kommunikációs szakértő, kreatív szakember, mentálhigiéniai prevenció specialista, képzésben lévő pszichológus hallgató.
Hét éven keresztül volt a legnépszerűbb hazai női magazinok szerkesztője, újságírója.
Számos saját márkát fejlesztett, többek között a nevéhez fűződik többek között az ország első női fesztiválsorozata, a médiadíjas „élő magazinkoncepció”, vagy a világ első márkatesztelő élményparkja, a BRAND TESTER Park. Ő indította el az ország első virtuális sportmotivációs platformját, az IN THE EVENT sport kihívásokat és a Sportmotivációs Fesztivált.
Az elmúlt években kifejlesztette saját startégiai módszertanát a márkaépítésben, amelynek releváns része az önismereti feltárás és fejlesztés, amely végig jelen van a menedzsment munkafolyamatokban.
Legfőbb kutatási és gyakorlati területe a sikeres (én)márkaépítés, stratégiai, rendszerszemléletű megközelítéssel, különböző személyiségű és profilú vállalkozókra, magánszemélyekre egyénre szabva.
Szakmai sikereiről olyan üzleti médiák is beszámolnak, mint a Forbes vagy a Médiapiac. 2018-as, énmárkaépítésről szóló TEDx előadását már több mint tízezren látták és számos szakmai média ajánlotta.

Megjelenések, média
